niedziela, 4 listopada 2012

Gwiazdka z nieba

Właśnie wróciłam z długiej dwudniowej nieobecności :) Dzisiaj chciałam Wam pokazać karteczkę jaką przygotowałam jako inspirację w najnowszym wyzwaniu Projektu Wagi ciężkiej. Wytyczną wyzwania jest użycie w pracy gwiazdek (może być papier, naklejka, narysowana gwiazdka – byleby gwiazdka a nie śnieżynka :) ) Zapraszam serdecznie do wzięcia udziału http://projektwagiciezkiej.blogspot.com/2012/11/wyzwanie-gwiazdkowe-anniko.html . Mam nadzieję, że moja karteczka Was zainspiruje.
FotoSketcher - PA317567
Karteczkę zgłaszam jeszcze na wyzwanie / it goes to

3 komentarze:

Brigitte pisze...

WOW, they are ADORABLE!!!! Love your card to pieces!!! Thanks for joining us this month at BTC&G and we hope to see you again next challenge. Hugs, Brigitte

Geraldine pisze...

Such a cute card. Perfect for BTC&G's "Twinkle, twinkle" challenge. Thank you for sharing.
Geraldine

Tammy (LaDiva) pisze...

What a cutie!!!! Thanks so much for playing with us at By The Cute & Girly’s Twinkle Twinkle Little Star challenge and good luck!

Tammy, BTC&G DT from Créations LaDiva :) xx

I have some candy on my blog, you are more than welcome to join ☺