piątek, 22 stycznia 2016

Król i królowa kier

Oj z tą kartką miałam nie małą zagwozdkę. Miałam stworzyć kartkę ślubną na ślub w stylu Alicji w Krainie Czarów. Najpierw, przetrząsając moje przydasie, odnalazłam zawieszki z zegarkiem i kluczem - Super! Zegarek białego królika i kluczyk do drzwi, którym Alicja otwierała za małe drzwi. Nawiązanie już miałam ale jak tu wpleść motyw ślubny. Wtedy znalazłam w czeluściach internetu karty do gry w klimacie Alicji i jeszcze z uśmiechniętym kotem :) Czasami ma człowiek szczęście :)
Tekturkowe serce pomalowałam promarkerem i pokryłam crackle accent.



wyzwania
http://projectprezent.blogspot.com/2016/01/wyzwanie-12-serce-z-piersi-sie-wyrwao.html

 (wybrałam linię koronka, metalowy element, min 2 media - tusz distress, crackle accent)
http://skarbnica-pomyslow.blogspot.com/2016/01/wyzwanie1-bingo.html

http://tdz-wyzwaniowo.blogspot.com/2016/01/wyzwanie-5-z-wycinanka-miosc.html

11 komentarzy:

Dagmara Klawitter pisze...

Niezwykle ciekawa, oryginalna praca! Wytyczna z Krainy Czarów zrealizowana doskonale :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Towarzystwa dobrej Zabawy.

mikaglo pisze...

O wow, idealnie wpasowałaś się w temat, piękna kartka i rewelacyjny pomysł na jej wykonanie :)

Natalia F pisze...

Super to wymyśliłaś:) oryginalny pomysł na kartkę :)

created by ebi pisze...

Szalenie oryginalna praca :)
Dziękuję za podjęcie wyzwania z Towarzystwem Dobrej Zabawy :)

Mamusiowelove pisze...

Piękna. Podoba mi się zestawienie kolorów :)

Unknown pisze...

Ale cudna :) Bardzo bardzo mi się podoba...

jolagg pisze...

Dziękujemy za udział w wyzwaniu Project Prezent.
Pozdrawiam!

chanya13 pisze...

Pomysłowa karteczka, dziękuję za udział w wyzwaniu Project Prezent, powodzenia :)

Ann pisze...

Bardzo oryginalna i pomysłowa - piękne sa te karty :)
Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

Pasje Justychy pisze...

Przepiękna praca, dziękuje za wspólną zabawę z TDZ :)

Agnieszka Korman pisze...

Świetna praca! Fajnie, że przyłączyłaś się do wyzwania w Towarzystwie Dobrej Zabawy.